film

Złoty Lew w Cannes dla włoskiej kampanii społecznej z okazji ŚDZD 2012

W ubiegłym tygodniu odbył się coroczny festiwal w Cannes. Co to ma wspólnego z tematem zespołu Downa? A no to, że tegoroczna kampania społeczna przygotowana na obchody  Światowego Dnia Zespołu Downa we Włoszech zdobyła Złotego Lwa! Gratulujemy i cieszymy się razem z twórcami 🙂

Materiał o zwycięskiej kampanii:

 

W odpowiednich warunkach ludzie z zespołem Downa mogą być częścią społeczeństwa I aktywnie przyczyniać się do jego rozwoju. Mogą ukończyć studia. Mogą pracować. I mogą uprawiać sport.
21 marca, z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa chcieliśmy promować znaczenie integracji w niezwykły sposób dając wyjątkowy przykład. 21 marca w telewizji wyemitowane zostały alternatywne wersje znanych reklam niektórych z najważniejszych krajowych i międzynarodowych  marek,  naszych nieocenionych partnerów w projekcie.  W alternatywnych wersjach aktor z oryginalnej reklamy został zastąpiony aktorem z zespołem Downa.  Na przykład w reklamie Illy. I w taki sam sposób w reklamie Vernora,  Carty Si, Toyoty i Pampersa. Tak samo postąpiliśmy w przypadku kampanii Enel Print, Carrefoura i posprzedażowego serwisu Toyoty. W tym samym duchu 21 marca ludzie z zespołem Downa wzięli udział w niektórych z najbardziej popularnych programów telewizyjnych, zastępując tradycyjnych gości.
Aby zobaczyć cały materiał dotyczący kampanii, wejdź na WWW. CoorDown.it. Integracja ludzi z zespołem Downa jest możliwa również w rzeczywistości. Dajmy im możliwość stawiania przed sobą wyzwań, a dowiemy się, że tak naprawdę bycie innym jest po prostu normalne.

Tłumaczenie:

W odpowiednich warunkach ludzie z zespołem Downa mogą być częścią społeczeństwa i aktywnie przyczyniać się do jego rozwoju. Mogą ukończyć studia. Mogą pracować. I mogą uprawiać sport.  21 marca, z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa chcieliśmy promować znaczenie integracji w niezwykły sposób, dając wyjątkowy przykład.

21 marca w telewizji wyemitowane zostały alternatywne wersje znanych reklam niektórych z najważniejszych krajowych i międzynarodowych  marek,  naszych nieocenionych partnerów w projekcie.  W alternatywnych wersjach aktor z oryginalnej reklamy został zastąpiony aktorem z zespołem Downa.  Na przykład w reklamie Illy. I w taki sam sposób w reklamie Vernora,  Carty Si, Toyoty i Pampersa. Tak samo postąpiliśmy w przypadku kampanii Enel Print, Carrefoura i posprzedażowego serwisu Toyoty. W tym samym duchu 21 marca ludzie z zespołem Downa wzięli udział w niektórych z najbardziej popularnych programów telewizyjnych, zastępując tradycyjnych gości. Aby zobaczyć cały materiał dotyczący kampanii, wejdź na www.CoorDown.it. Integracja ludzi z zespołem Downa jest możliwa również w rzeczywistości. Dajmy im możliwość stawiania przed sobą wyzwań, a dowiemy się, że tak naprawdę bycie innym jest po prostu normalne.

Podziękowania dla Mewy za tłumaczenie :-*

Porozmawiaj o tym na forum.

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.