W ubiegłym tygodniu odbył się coroczny festiwal w Cannes. Co to ma wspólnego z tematem zespołu Downa? A no to, że tegoroczna kampania społeczna przygotowana na obchody Światowego Dnia Zespołu Downa we Włoszech zdobyła Złotego Lwa! Gratulujemy i cieszymy się razem z twórcami 🙂
Materiał o zwycięskiej kampanii:
Tłumaczenie:
W odpowiednich warunkach ludzie z zespołem Downa mogą być częścią społeczeństwa i aktywnie przyczyniać się do jego rozwoju. Mogą ukończyć studia. Mogą pracować. I mogą uprawiać sport. 21 marca, z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa chcieliśmy promować znaczenie integracji w niezwykły sposób, dając wyjątkowy przykład.
21 marca w telewizji wyemitowane zostały alternatywne wersje znanych reklam niektórych z najważniejszych krajowych i międzynarodowych marek, naszych nieocenionych partnerów w projekcie. W alternatywnych wersjach aktor z oryginalnej reklamy został zastąpiony aktorem z zespołem Downa. Na przykład w reklamie Illy. I w taki sam sposób w reklamie Vernora, Carty Si, Toyoty i Pampersa. Tak samo postąpiliśmy w przypadku kampanii Enel Print, Carrefoura i posprzedażowego serwisu Toyoty. W tym samym duchu 21 marca ludzie z zespołem Downa wzięli udział w niektórych z najbardziej popularnych programów telewizyjnych, zastępując tradycyjnych gości. Aby zobaczyć cały materiał dotyczący kampanii, wejdź na www.CoorDown.it. Integracja ludzi z zespołem Downa jest możliwa również w rzeczywistości. Dajmy im możliwość stawiania przed sobą wyzwań, a dowiemy się, że tak naprawdę bycie innym jest po prostu normalne.
Podziękowania dla Mewy za tłumaczenie :-*
Porozmawiaj o tym na forum.